کریر نوزاد + کریر بچه + خرید کریر
نوشته شده توسط : nima

خرید سیسمونی نوزاد در مشهد هم مثل خیلی از شهرهای دیگه­ی کشورمون، مرسومه و واسه مامانای مهربون و خوش‌سلیقه، همیشه یک چالش بوده. در کنار حس شیرین و جذاب مادر شدن، همه دوست دارن بهترین وسایل رو واسه نوزاد دوست‌داشتنی شون داشته باشن؛ که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشه تا ایمنی و سلامت نوزاد رو فراهم کنه و هم خوشگل باشه تا حس خوبی در خودتون و فرزندتون ایجاد کنه.

همه­ی مامانا باید بدونن که یکی از پرکاربردترین وسایل سیسمونی نوزاد، در زمینه‌ی حمل و گردش برای کودک دلبندتون، کریر هست. خب مامانای مشهدی­مون هم برای رسیدن به این مزایا به دنبال یک ارائه‌دهنده سیسمونی نوزاد در مشهد که هم مورد اعتماد و هم مقرون‌به‌صرفه باشه هستن.

اما در وهله­ی اول چی باعث شده که کریر انقد مهم بشه؟ این وسیله­ی مهم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشه که حس رضایت و از همه مهم‌تر، امنیت نوزادتون رو فراهم کنه؟

در این مقاله که توسط تیم کالای کودک، ارائه‌دهنده کلکسیونی جامع از سیسمونی نوزاد در مشهد تهیه‌شده، قراره اهمیت کریر و مهم‌ترین ویژگی‌های یک کریر حرفه‌ای و خوب رو براتون بگیم. دونستن این ویژگی­ها به شناخت نیازهای شما و دوری از سردرگمی و درنتیجه انتخاب بهترتون خیلی کمک می­کنه. پس با ما همراه باشید.

 

عصای دست مادر واسه مهمونی و رانندگی!

در کنار این لذت والا و حس ناب مادر شدن، همیشه سختی­هایی وجود داشته که نمیشه ازشون غافل شد. زندگی تون قراره از این رو به اون رو بشه و از همه مهم‌تر اینکه قراره از تفریحات و بیرون رفتنتون کلی کم بشه؛ اما مخترعین همیشه برای نجات شما در تلاش بودن و هستن! کریر هم جز اون اختراعاتیه که تا حد زیادی مامانارو نجات داد. البته در زمینه­ی بیرون و مهمونی رفتن با نوزادشون.

به‌طوری‌که یکسره مجبور نباشن فرزند نازنینشون رو بغل کنن و تبعات یک تفریح کوچیک کمر درد و پادرد بشه. یا حتی برای کسانی که عاشق رانندگی هستن و دوست دارند نوزادشون هنگام رانندگی در کنارشون باشه و مجبور نباشن پیش کسی بذارنش هم فوق‌العاده مفیده.

اگه تو ذهنتون علامت سؤال کریر چیست به وجود اومده یه تعریف خلاصه بهتون میگیم و میریم سراغ ویژگی­های مهمش. کریر نوزاد یک صندلی کوچک قابل حمل مخصوص دوران نوزادی و معمولا تا 6 ماهگیه که همونطوری که اشاره کردیم کلی کاربرد داره. البته در اصل صندلی مخصوص ماشین بوده که ازش استفاده­های دیگه هم می­شه. حالا بپردازیم به ویژگی­های مهم برای انتخاب یک کریر مناسب.

 

کریر نمونه باید...؟

برای انتخاب کریر مناسب، یک سری فاکتورهای کلی رو باید در نظر بگیریم. مهم‌ترین این فاکتورها امنیت و استاندار، راحتی و تناسب با وزن کودک، وزن کریر، کیفیت اجزا و پارچه، ساده بودن تنظیمات و قابلیت نصبش روی کالسکه و ماشین­های مختلف هستن؛ که ما به عنوان تأمین‌کننده سیسمونی نوزاد در مشهد، برای سهولت انتخاب شما هرکدوم رو به‌طور خلاصه و مفید در زیر شرح دادیم:

 

ایمن و استاندارد باشه

امنیت و سلامتی نوزادتون از همه‌چیز مهم تره، پس موقع خرید حتما به استانداردهای ایمنی مورد نظرتون توجه کنید. حتما دقت کنید که علامت استاندارد داشته باشه. برای این موضوع هم باید به وجود حرف E روی محصول مطمئن بشید.

وقتی میگیم استاندارد ینی تمام مواردی که برای سلامتی و امنیت نوزاد لازمه رو کریر داره. همچنین، چون فرزندتون در ماه­های اول نمی­تونه سر خودش رو نگه داره و کنترل کنه، بهتره که محصولی انتخاب کنید که محافظ سر مناسب و استانداردی داشته باشه.کریر چیکو یکی از بهترین کریر ها است.

 

متناسب با اندازه دردانه باشه

یکی از نکات مهم دیگه تناسب اندازه محصول با فرزندتونه که برای این موضوع، باید سن، وزن و قد نوزاد رو در نظر بگیرید. اندازه کریر باید طوری باشه که فرزند شما فضای کافی برای اینکه هم صاف و مستقیم قرار بگیره و هم کمی دست و پاش رو تکون بده و آزاد باشه.

 

وزنش قابل‌حمل باشه

در مواقعی که قرار نیست کریر رو برای ماشین یا داخل مهمونی استفاده کنیم، نیاز به حمل کریر برای مدت کوتاهی داریم، بنابراین توجه به وزن کریر خیلی مهمه. چراکه قراره وسیله‌ای باشه برای راحتی و آسودگی والدین نوزاد نه برای آسیب زدن بهشون. پس حتما وزن محصول رو متناسب با قدرت خودتون و وزن نوزاد در پارامترهای خریدتون در نظر بگیرید.

 

جنس پارچه و قسمت‌های مختلفش باکیفیت باشه

کیفیت پارچه­ای که داخل کریر به کاررفته خیلی مهمه چون می­خوایم نوزاد تازه متولدشده رو داخلش قرار بدیم. پس حتما به جنس پارچه و کیفیتش توجه کنید که باکیفیت، ضدحساسیت و ضدباکتری باشه. همچنین کمربند هم باید جنس نرمی داشته باشه و نوزادتون رو اذیت نکنه.

 

طوری باشه که مامان بابای مهربون راحت تنظیمش کنن

در کنار اینکه نوزاد دلبندتون باید احساس راحتی و امنیت کنه، شما هم باید برای استفاده از این وسیله و انجام تنظیماتش راحت باشید. پس هنگام خرید سهولت استفاده از کریر رو بررسی کنید و همچنین به دفترچه­ی راهنماش هم یک نگاهی بیندازید تا ببینید برای شما قابل‌درک هست یا نه.

 

بسته به کاربردت قابلیت نصب داشته باشه

کریر کاربردهای مختلفی می­تونه باشه، یکی از رایج‌ترین کاربردهای کریر استفاده در ماشینه. پس اگر می­خواهید هنگام رانندگی، مسافرت، یا بیرون رفتن کودکتون در داخل یک صندلی ماشین امن و راحت قرار داشته باشه، باید کریری انتخاب کنید که قابلیت نصب و تنظیم به‌عنوان صندلی ماشین رو داشته باشه.

اگه قصد دارید از کریر در ماشین­های مختلف استفاده کنید، محصول شما باید هم‌چین قابلیتی داشته باشه. این قابلیت اکثراً در کریرهای خارجی موجود هست و اگه نمی­خواید زیاد هزینه کنید، می­تونید یک کریر ایرانی و یک صندلی مخصوص ماشین ایرانی تهیه کنید تا با هزینه کمتر هردو رو داشته باشید؛ اما درصورتی‌که توانایی پرداخت هزینه یک کریر باکیفیت خارجی رو دارید، گزینه­ی بسیار مناسب‌تری برای شما است.

در انتخاب محصول چندکاره­ای که قابلیت تنظیم به‌عنوان صندلی ماشین رو داره، حتماً به محافظ­ها و ضامن­های این وسیله دقت کنید. چراکه استفاده از کریر برای صندلی ماشین، برای فراهم کردن ایمنی بیشتر کودک، جابه‌جایی راحت و همچنین راحتی فرزندتونه؛ بنابراین اگر ضامن و محافظ خوبی نداشته باشه نمی­تونه این ویژگی­هارو فراهم کنه.

یکی دیگه از کاربردهای این وسیله، آرام کردن نوزاد با تکان دادن کریره که اگر می­خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید هنگام خرید به داشتن این ویژگی توجه کنید. همچنین اگر دوست دارید هنگام بیرون رفتن، برای برهم نزدن آرامش و خواب کودک، کریر رو درون کالسکه بگذارید، می­توانید کریری انتخاب کنید که قابلیت نصب روی کالسکه رو داشته باشه.

 

چطور مناسب‌ترین کریر برای سیسمونی نوزاد انتخاب کنم؟

فروشگاه کالای کودک، درزمینه‌ی فروش سیسمونی نوزاد در مشهد فعالیت می­کند و عرضه‌کننده تجهیزات و وسایل موردنیاز ازجمله کریر برای دردانه­های زیبایتان است. اگر برای انتخاب کریر مناسب دچار تردید شدید و نگران امنیت و سلامت فرزند دلبندتان هستید، فروشگاه کالای کودک، تأمین‌کننده‌ی سیسمونی نوزاد در مشهد، برای مشاوره و کمک به خرید والدین دلسوز و مهربان آماده است.

برای راهنمایی و هرگونه پرسش کافی است با شماره تماس درج‌شده در ارتباط باشید. برای دیدن محصولات فروشگاه اینترنتی کالای کودک اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: